Alexa Silky Snake

Alexa er efterhånden gået hen og blevet en it-taske (for dem, der altså har råd til det), og jeg er vild med Mulberry’s seneste udgave af den. De kalder den Silky Snake og den fås i to fine farver: “nightshade blue” og “pebbled beige”. Jeg er helt vild med begge to!

Tasken kommer i tre størrelser og ligger fra £650-£1100. Helt sikkert en model, jeg stærkt vil overveje, hvis jeg får taget mig sammen til at spare lidt op!

Find den hos Selfridges her (lille), her (medium) og her (stor)!

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Kollektioner, Wantings og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Alexa Silky Snake

  1. Åh nej hvor er den dog fantastisk! Altså kender jo modellen men så i slangeskind. Jeg er forelsket. Intet mindre.
    BH fra C fra http://rockpaperdresses.wordpress.com/

Skriv et svar

