14-12-2011

Måske lidt mindre fash med sokkerne….

Sådan her så jeg ud i går, hvor jeg for en gangs skyld havde fotograf på! I jeans fra Cheap Monday, herrestrik og blondeskjorte fra Weekday og halskæde fra Ebay. Halskæden er egentlig den her (venstre), men den gik i stykker en dag i skolen og jeg bandt knude på som en nødløsning. Siden har jeg købt en ny, for det er sådan en fin halskæde, men jeg synes egentlig også, at den ser meget cool ud sådan her!

Dette indlæg blev udgivet i Dagens og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

6 svar til 14-12-2011

  1. Laura siger:

    Is it weird that I love your striped coach? 😛
    x

  2. evangelie siger:

    you’re so sweet..Burgundy looks fantastic on you.
    xo
    Ev

  3. J Umm siger:

    this is incred, love the photos
    you’re so cute!!! I adore your hair, its such a gorgeous colour!
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin 🙂
    let me know!
    STYLE DECORUM

Skriv et svar

