Det med at fejlvurdere…

Jeg havde egentlig sat denne her kjole på Trendsales, og da jeg så (på nogle brugeres opfordring) skulle have taget et billede med den på, kunne jeg ikke lade være med lige at prøve at style den – og det lader til, at jeg har undervurderet mulighederne i den!

Den er fra Asos, og jeg har brugt den én gang til galla i 9. klasse. Så jeg tænkte, at den skulle videre herfra nu! Men nænej, nu må jeg sgu hive den af Trendsales, for jeg kan godt se mig selv i det her outfit til foråret…

Dette indlæg blev udgivet i Styling, Tøj og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

