Jeg burde ikke købe noget…

…Men da jeg så de her darlings, følte jeg ikke rigtigt, at jeg kunne leve uden! Så den står vist på shoppestop resten af måneden (og den næste) og ingen Dragon Tattoo-items til mig lige foreløbig. Men jeg er SÅ glad for at have købt dem og kan slet ikke vente, til de kommer frem! Hvad synes I om dem? Og hvad synes I i det hele taget om loafers? Der er nemlig et par stykker af mine veninder, som er rimelig skeptiske over for dem, haha 🙂

Yara Michels

Dette indlæg blev udgivet i Onlineshopping, Shopping, Sko og tagget , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Jeg burde ikke købe noget…

  1. De er SÅÅÅ lækre! Har virkelig savlet over dem flere gange. Måske skulle jeg også købe dem inden de er væk 🙂

  2. Pingback: Loving the loafers | Scent of Fashion

Skriv et svar

