Lidt daglig motivation

Er der nogen af jer, der har læst Berlingske i dag? I hvert fald var der i sektionen “Liv” en artikel om blogging, som jeg straks klippede ud og hængte op over skrivebordet. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at en af mine store drømme lige p.t. er at blive professionel blogger, og så skader det ikke med lidt motivation hængende på væggen! 😉

Dette indlæg blev udgivet i Indretning, Inspiration og tagget , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Lidt daglig motivation

  1. Jeg har læst artiklen og fandt den også meget inspirerende!

  2. pernille S siger:

    Her er lidt ekstra inspiration, hvis det skulle mangle!
    http://www.stylescrapbook.com/2011/12/video-my-ted-talk.html
    – Det er en video af den Mexicanske blogger, Andy, som bor i Amsterdam. Hun fortæller om sit liv som blogger og hvad der bør holde en motiveret og hvordan du kommer frem 🙂

    / Pernille
    http://www.3hurtige.blogspot.com

  3. Kathrina siger:

    Jeg synes at det er meget svært at komme ind i den her business. Du har kun god chance hvis du: 1) er meget ekstravagant (Bryan Boy), 2) har en spændende job inden for modebranchen (Elin Kling) 3) har en hel del af penge til brug for rejser og designer-tøj (Ciara Ferragani). Det er trist men sand. Andy og andre Blogger, som startede med at blogge et par år siden havde det nemmer, fordi konkurrencen var ikke så stærk som i dag….

    • Camilla siger:

      Det har du også ret i. Men nu er det jo heller ikke fordi jeg har planer om, at skulle leve af at blogge, som de her personer kan. Det er en fritidsinteresse, jeg har, og det, jeg drømmer om, er en slags anerkendelse, ikke så meget pengene i det. Jeg har ikke svært ved at se realiteten i øjnene, men visioner har man vel altid lov at have 🙂

Skriv et svar

