Dragon Tattoo

Så er det på onsdag, at Dragon Tattoo kollektionen rammer butikkerne, og selvom det ikke er en officiel designerkollektion som sådan, vil jeg sige, at det uden tvivl er en af de bedste kollektioner til dato. Jeg elsker stilen og tror faktisk ikke, der er én ting, jeg ikke kunne finde på at bruge (unlike Versace kollektionen)! Her har jeg fundet mine seks favoritter.
I kan se resten her. Hvad kan I bedst lide fra kollektionen?

Dette indlæg blev udgivet i Collager, Kollektioner, Shopping, Tøj, Wantings og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Dragon Tattoo

  1. Det er nok også den fedeste kollektion jeg længe har set fra H&M! Jeg skal nok ikke have noget derfra, men derfor kan man jo godt savle lidt over det 😉 Cardiganen og hætten er begge meget flotte!

  2. Barbara siger:

    Okay.. den havde jeg ikke hørt om? Er den inspireret af Lisbeth Salander? Det er jo det bøgerne hedder på engelsk mener jeg..
    Forresten fed blog du har, følger dig nu:)

    Håber os du har lyst til at kigge forbi min:)

  3. Camilla siger:

    Det er lige det, den er!
    – Tusind tak, jeg vil da lige kigge forbi din 🙂

Skriv et svar

