1. søndag i advent

Min søde mor har været oppe og købe “forudindpakkede” adventsgaver i Creme de la Creme til mig, og i dag pakkede jeg en rigtig skøn Clinique gaveæske op!

Har I fået adventsgaver? 🙂
Hav en rigtig skøn 1. søndag i advent derude!

Dette indlæg blev udgivet i Beauty, New in og tagget , . Bogmærk permalinket.

8 svar til 1. søndag i advent

  1. marie siger:

    Åh, gid det var mig! Jeg har ikke set så meget som skyggen af en adventsgave endnu 😦

    knus, Marie fra http://www.nemesisbabe.dk

  2. Samira Minaei siger:

    Sikke en fin adventsgave. Lige præcis det der sæt skulle vidst være rigtig godt 🙂

    Tag hellere end gerne et kig forbi. samiraminaei.blogspot.com

  3. Louise siger:

    Ej, hvor lækkert! Jeg får desværre ikke adventsgaver 😉

  4. Guapizimo siger:

    Hvor er du heldig, det er da en lækker gave. Jeg får desværre ikke adventsgaver.

  5. .sabo skirt. siger:

    Nice post! Looks like you like this product. 🙂

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

  6. Clélia siger:

    Amazing blog ❤ ❤

Skriv et svar

