Mine ELF-børster

I et tidligere indlæg skrev jeg, at jeg havde fået nogle nye børster hjem fra e.l.f., hvor der blev efterspurgt en anmeldelse af dem. Så det får I da lige!

Den kombinerede børste- og vippekam er der ikke så meget at sige om. Den er ligesom alle andre af slagsen! De to andre børster, “eyeshadow c brush” og “blush brush” har jeg haft en god oplevelse med. De er bløde, hvilket jeg finder meget vigtigt, for ellers føles det ubehageligt på huden, og så er de bare rigtig gode at påføre sin makeup med. Det er Studio børsterne – altså ikke dem til 13 kroner, men dem til 30 – og jeg synes, jeg har fået meget for pengene!

Nu vil jeg slappe af med lidt tv, før jeg skal til julefrokost i aften. Min kjole er ikke kommet endnu, og jeg kan bare ikke forstå, hvor den bliver af. Jeg har indtil videre haft en rigtig dårlig oplevelse med Miss Selfridge, som heller ikke har svaret på mine mails til kundeservice. Øv øv 😦

Dette indlæg blev udgivet i New in og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Mine ELF-børster

  1. C siger:

    Bare skriv på Miss Selfridge FB side – så skal de nok skynde sig at svare:)

Skriv et svar

