Yay!

Jeg ville bare lige dele min glæde med jer – for jeg har lige fået besked om, at jeg har vundet en Essie neglelak fra deres nyeste kollektion inde på Buy the Way. En undskyldning for at poste min collage med alle de fine farver igen – nu glæder jeg mig bare til at se, hvilken én af farverne, jeg får! Jeg kan rigtig godt lide dem alle sammen, men Coctail Bling er nok min favorit 🙂

Tilføjelse: Jeg opdagede lige, at jeg har fået byttet om på Cocktail Bling (som jeg i øvrigt har stavet forkert) og School of Hard Rocks. Pinligt, pinligt…

Dette indlæg blev udgivet i Off topic og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Yay!

  1. Bianca siger:

    every single colour is amaze! want them all!! X

  2. Nej hvor lækkert, heldige dig 😀 Jeg er vild med Essie’s neglelakke. Jeg er især vild med den mørkeblå i din collage 🙂

Skriv et svar

