Har du ikke råd til en YSL ring?

Jeg sad lige og kiggede lidt rundt på Ebay, da jeg opdagede de her ringe. De minder meget om YSL-ringen, men koster dog en brøkdel af sådan en. Ca. 35 kroner får man dem for, og så fås de i 28 farver. Nu ved jeg i hvert fald, hvad jeg skal have købt, når min løn kommer!

Nummer 10, 13, 17, 25 og 28 er nogle af mine favoritter. Hvad er jeres?

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, eBay, Shopping, Wantings og tagget , , . Bogmærk permalinket.

6 svar til Har du ikke råd til en YSL ring?

  1. Shawna siger:

    Love these rings! I’ve wanted one for such a long time now… but who knows, Christmas is coming afterall! 🙂

    ❤ Shawna
    http://serpentinestreets.blogspot.com

  2. Ej hvor fedt! Tak for tippet, jeg skal HELT sikkert også købe et par stykker. Åh gud det er så svært at vælger når der er så mange farver! 😀

  3. Pas siger:

    Er det en sikker hjemmeside?
    Har du fået købt dem :-)?

    • Camilla siger:

      Hej 🙂
      Nej, jeg har ikke fået købt lige de her ringe (endnu). Ebay er en side med flere millioner sælgere, så man kan ikke som sådan sige, at den er sikker, for alle de forhold er afhængige af den enkelte sælger. Jeg har handlet på Ebay mange gange nu, og har aldrig haft dårlige oplevelser med det, så mit råd er at kaste dig ud i det! Man bruger de fleste gange også Paypal, som er en sikker måde at betale med – det kan alle oprette.
      Desuden har alle sælgere feedback fra tidligere kunder, som du kan læse – hvis nu du skulle være i tvivl om den sælger, du vil handle med.

      God aften!

Skriv et svar

