Dagens ønske-outfit

Alt pånær jeans fra Oxideret.dk

Det her outfit gad jeg godt hoppe i i dag. Jeg har endnu ikke fået shoppet på Oxideret.dk. Hvorfor ved jeg ikke, for Camilla har nok det bedste udvalg af de webshops, jeg kender!

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Dagens, Inspiration, Onlineshopping, Shopping, Styling, Tøj, Wantings. Bogmærk permalinket.

5 svar til Dagens ønske-outfit

  1. Mette siger:

    Hvor er det bare et lækkert outfit! Lige min smag 😉

  2. victoria siger:

    er vild med skjorten fra won hundred den måtte gerne finde vej hjem i mit klædeskab

    kig gerne forbi hvis du har lyst. Vi har også en give away kørende lige nu ..
    http://playfulfashion.blogspot.com

  3. Rebecca siger:

    Ahhh, I need that shirt!!

Skriv et svar

