New in: ELF (og lidt mere indretning…)

Jeg har lige fået lidt nyt hjem fra ELF. En High Definition Powder (som jeg allerede har, men jeg vil ikke løbe tør!) og tre makeup-børster. Det er ikke dem af de helt billige til 13 kroner, men Studio børsterne, som koster ca. 30 kr. stykket. De virker rigtig fine i kvaliteten, så dem kan jeg godt anbefale, hvis man ikke er en, der gider at bruge over 100 kroner på en god makeup-børste! 🙂

Og så har jeg helt glemt at vise jer, hvordan jeg har indrettet en af skufferne i min kommode – i Ikea købte jeg også en Godmorgon organizer til nogle af mine ting, eftersom der ikke er plads til det hele i den fra Nomess. Den er jeg blevet rigtig glad for!

Jeg vil tage mig en løbetur nu! God eftermiddag/aften til jer 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Indretning, New in, Onlineshopping, Shopping og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til New in: ELF (og lidt mere indretning…)

  1. Louise siger:

    Smart skuffeindretning! Det kunne være rigtig fedt, hvis du lavede en lille opfølgning på dine nye makeupbørster 🙂 Jeg er selv på udkig efter nogle, men de skal jo gerne være til en lidt fornuftig pris 😉

  2. Pingback: Mine ELF-børster |

Skriv et svar

