H&M imponerer!

Jeg fik det nye H&M katalog (party season 2011) i dag og faldt med det samme over den her. Dem, der følger med på bloggen, har måske opdaget, at jeg har en mindre svaghed for pailletter. Desværre har alle de ting med pailletter, jeg har forelsket mig i, altid kostet det hvide ud af øjnene. Men det gør de her to ikke, og de er da godt nok fine!

Dette indlæg blev udgivet i Kollektioner, Shopping, Tøj, Trends, Wantings og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til H&M imponerer!

  1. Louise siger:

    Ja, det var også min positive oplevelse, da jeg kiggede i det nye blad fra H&M 🙂 Jeg er imponeret over, hvor mange fine kjoler de har lavet denne sæson. Palietter, glimmer og stjerner – det er lige mig 😀

Skriv et svar

