New in – snart

I forgårs bestilte jeg en kjole til klassens julefrokost. Det blev ikke nogle af dem, jeg tidligere har tænkt på, men en hvid bodycon-kjole fra Miss Selfridge, som jeg tænker, at jeg vil style med min røde cardigan fra American Vintage og nogle guldsmykker! På skofronten er jeg lidt lost, men jeg finder nok noget at diske op med… Hvad synes I om kjolen?

Nu vil jeg gøre mig klar til at tage i skole – God dag! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i New in, Onlineshopping, Shopping, Tøj og tagget . Bogmærk permalinket.

7 svar til New in – snart

  1. Louise siger:

    Den er rigtig flot! Det mønster der er på den kan jeg godt li’. Det er også på nogle af H&M’s kjoler, og det har tit tænkt, at jeg vil prøve det af… Glæder mig til at se nogle billeder af den i brug 🙂

    • Camilla siger:

      Ja, det er meget oppe for tiden. Miss Selfridge har også meget andet med samme mønster. Jeg håber i hvert fald at den sidder godt på, hehe 😉

  2. Gid det var mig som skulle være den heldige ejer af den fine kjole!

    http://you-and-i-life.blogspot.com/

  3. Melanie siger:

    Nej, hvor er den bare flot! Og meget atypisk (tænker farven) for en julefrokost-kjole, men det er jo så fedt – især når du styler den med rød cardigan 😉

  4. Pingback: Mine ELF-børster |

Skriv et svar

