Mango AW11 – favorites

Her er mine favoritter fra Mangos AW kollektion. Jeg synes, det er nogle rigtig fine ting, og blazeren tryllebinder mig nærmest – den er så flot!

 

 

Dette indlæg blev udgivet i Collager, Kollektioner, Shopping, Tøj og tagget . Bogmærk permalinket.

3 svar til Mango AW11 – favorites

  1. Trine Lykke siger:

    Bouclén er ret fin, men nu er jeg også på total jagt efter det, så kan ikke få øje på andet 😀

  2. Hej Camilla,
    Nu er du også ramt af Asos kjolen, hva?! Puha, det skete også for mig, og endte jo ud med at købe den – selvom jeg ikke havde pengene hehe…. Men er glad for at kunne inspirere 🙂

    Kh.
    Simone / Fashionmanifest

Skriv et svar

