Re-arranging

Jeg har fået lavet lidt om på mit værelse. Jeg fik købt en ny kommode i Ikea, og med røg spejlet og lampen også. Jeg fik idéen til “neglelakhylden” efter at have set, hvordan Rachel Zoe arrangerede sine (se her). Hvad synes I?

 

Dette indlæg blev udgivet i Indretning og tagget , . Bogmærk permalinket.

14 svar til Re-arranging

  1. Louise siger:

    Det er smadder fint! Faktisk en rigtig god idé til opbevaring. På den måde kan man måske også minde sig selv om at få brugt sine neglelakker lidt mere 😉

  2. Eva siger:

    Love your bangles!! Thank you for your sweet comment, great blog too xoxo

    http://styleitup-eva.blogspot.com/

  3. Ida siger:

    Det ser super godt ud 🙂
    Lampen er virkelig fed!

  4. Suzanne siger:

    ahhh all your nail polish colours! ❤

  5. Bianca siger:

    oohh looks super pretty! love the nail polish shelf!! X

  6. Mona siger:

    Det ser bare super fedt ud!!
    din blog er bare nice!!
    Mona-l.blogspot.com

  7. Amanda siger:

    Hvor har du købt den opbevarings kasse, du har der hvor clean parfumerne er i, det er virkelig smart?? 🙂

    http://fashionbyamandasoegaard.blogspot.com/

  8. jenaly siger:

    i have that same lap from ikea but in green! hehe…and nice stuff.

    http://jenalyenns.blogspot.com/

  9. Samira Minaei siger:

    Hvor ser det fint ud. Iøvrigt rigtig fed blog du har, jeg har lige opdaget den, Jeg er hermed nu fast læser 🙂

    Tag hellere end gerne et kig forbi. samiraminaei.blogspot.com

Skriv et svar

