Stars & stripes

Jeg synes, det her tørklæde fra Rut m.fl. er rigtig fint! Og så koster det kun 179 kr…

Tryk på billederne og kom direkte til dem på nelly.com

Jeg planlagte det her indlæg i går, for jeg synes det er dejligt, hvis jeg også lige kan få postet noget om morgen når nu jeg skal i skole. I må have en dejlig torsdag! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Onlineshopping, Shopping, Wantings og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Stars & stripes

  1. A Norwegian siger:

    Ja men det er lekkert til sort! Ha en fin aften!

    http://a-norwegian-blog.blogspot.com/

Skriv et svar

