Dagens + nyt tørklæde

Weekday knit, H&M skirt, Ebay scarf, Julie Sandlau necklace + ring

Sådan ser jeg ud i dag. Jeg har et nyt tørklæde på, som jeg købte her på Ebay til sådan ca. 80 kroner. Jeg fandt godt nok ud af, at der står Louis Vuitton på (hvilket jeg ikke synes om, når det ikke er ægte!), men det er nemt at skjule 😉 Det har en rigtig lækker kvalitet til prisen, og så er det dejligt stort! Klart en anbefaling herfra.

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Dagens, eBay, New in, Shopping og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Dagens + nyt tørklæde

  1. Louise siger:

    Flot tørklæde og knit 🙂

Skriv et svar

