Kjoler

1. Gat Rimon 2. Won Hundred 3. Won Hundred 4. Designers Remix Sign
5. Designers Remix 6. Warehouse 7. River Island 8. Cos

Kjoler er noget, jeg har alt for lidt af i mit skab. Jeg ville byde hver og en af de her meget hjerteligt velkommen, hvis de kom hjem til mig. Desværre må det vente, for jeg har ingen penge, og næste måneds løn skal bruges på julegaver!

Jeg har længe savlet over “galakse-kjolen” fra Won Hundred, den er såååå fin.

Dette indlæg blev udgivet i Collager, Onlineshopping, Shopping, Tøj, Wantings og tagget , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Kjoler

  1. Signe siger:

    DET FINNS ALLTID PLATS FÖR EN SNYGG KLÄNNING! 🙂 Du inspirerade mig, imorgon åker min favorit från H&M på! 🙂

  2. Pingback: Ny kjole – eller? |

Skriv et svar

