Sequins!!

Eftersom jeg alligevel har lidt penge til rådighed denne her måned, besluttede jeg mig for at kigge lidt rundt på eBay. Jeg faldt over denne her pailletnederdel, og jeg er helt vild med den!! I sort fås den kun i størrelse small, men jeg har skrevet til sælgeren for at høre, om de har større størrelser, og så vil jeg lige give jer besked! Med porto koster nederdelen $42, altså ca. 225 danske kroner. Uhmm, den vil jeg altså have.

Update: Sælgeren regner med at få nederdelen i størrelse medium om en måneds tid.

 

 

 

Dette indlæg blev udgivet i eBay, Shopping, Tøj, Wantings og tagget , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Sequins!!

  1. stylebylinnea siger:

    sv: tack snälla! 🙂 kram

  2. Michelle siger:

    Åhhhhh hvor er den flot!!!!!!

Skriv et svar

