The Kooks koncert i aften!

I aften skal jeg til koncert med the Kooks i Vega med mine to veninder. Jeg glæder mig sindssygt meget, tror det bliver en fed oplevelse! Er der nogle af jer, der skal der ind?
Ville lige vise jer “Junk of the Heart (Happy)”, en af sangene fra deres kommende album, som jeg synes, er rigtig god!

Jeg beklager, at der ikke har været så gode indlæg de sidste dage, har ikke haft så meget tid!! Skal nok prøve at gøre det godt igen 😉 God weekend til jer alle!

Dette indlæg blev udgivet i Events, Musik og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

