Tre uundværlige

High Definition Powder fra e.l.f.: Uden tvivl den bedste (og billigste) pudder, jeg nogensinde har haft. Den gør sit arbejde perfekt!!
Frizz Miracle serum fra Aussie: Jeg har krøller, og derfor bliver mit hår utroligt let kruset. Serum er min redningsmand!
Défiicils fra Lancôme: Den bedste hverdagsmascara og den eneste, jeg nogensinde har købt to gange.

Her fik I lige tre af de produkter, jeg helst ikke er foruden! Hvilke produkter sværger I til?
Jeg skal på arbejde om ikke så forfærdeligt længe, er jo nødt til at tjene lidt ind til julegaveindkøb!! god lørdag til jer derude! 🙂

These three products are my everyday-heroes. What are yours?
Have a nice saturday!

Dette indlæg blev udgivet i Beauty og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

