1 år!

I dag er det præcis et år siden, at jeg oprettede bloggen med min veninde Laura. Laura skriver her ikke mere og jeg har haft holdt en lang pause, men siden jeg er kommet tilbage er alt jo gået strålende! Selvom I ikke er mange, der kommenterer (desværre!), kan jeg se, at jeg har fået masser af læsere på bloggens statistik, og det skal I altså have tak for!!! Jeg havde nok ikke skrevet herinde hvis ikke I besøgte min side, så det betyder alverden 🙂

I tidens løb har jeg fået 10 followers på bloglovin’, tak igen! Hvis I er nogen, der ikke følger bloggen dér, ville jeg da blive rigtig glad, hvis I gad at gøre det (lige her).

Dette indlæg blev udgivet i Off topic. Bogmærk permalinket.

2 svar til 1 år!

  1. J'adore blog siger:

    Tillykke med bloggen 🙂 Fantastisk blog du har!

Skriv et svar

