Søndag aften

Jeg afsluttede efterårsferien i sengen med chai te og en god bog. Bogen (Calling Romeo af Alexandra Potter) har jeg lige købt i Berlin; jeg har ikke læst så meget af den, men vil allerede anbefale den. Den er rigtig god! 🙂

I dag har jeg haft tidligt fri fra skole, så skal jeg bare i gang med en aflevering… Håber I alle har overlevet mandagen! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Off topic og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Søndag aften

  1. everydayjose siger:

    Hvad er “opskriften” på den der chai te?
    -den ser rigtig lækker ud 😉

  2. Camilla siger:

    Det er sådan set bare halvt “Sweet Chai” te fra Yogi, halvt mælk og så tilsat honning, sirup, vanilje eller hvad man nu har lyst til, og så har jeg pisket det op med en mælkepisker og drysset lidt kanel på 😉

Skriv et svar

