Berlin buys #3

I Berlin var der en butik, der hed Kiko, som udelukkende forhandlede makeup fra eget mærke og til meget fornuftige priser! Derinde købte jeg tre fine neglelakker og en øjenskygge. Jeg har den ene neglelak på i dag, så den vil jeg lige vise jer på et tidspunkt. Udover det købte jeg en Clinique foundation i lufthavnen, som jeg ser frem til at tage hul på – håber den virker som den skal! Er der nogen, der har erfaring med den eller bare med Cliniques foundations generelt?? 🙂

I bought some new makeup from Kiko in Berlin and this Clinique foundation in the airport. Does anyone have experience with their foundations?

Dette indlæg blev udgivet i New in, Shopping og tagget , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Berlin buys #3

  1. J'adore blog siger:

    Sikke nogle lækre sager du har fået købt!

  2. saboskirt siger:

    Great posts! We love the colors!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

  3. nanna siger:

    tusinde tak for kommentaren!

    jeg vil informere at den ene kode holder til og med den 2. det betyder at du lige NÅR AT FÅ PENGE PÅ KONTOEN… gennemtænkt 😉
    og en anden ting, jeg har lært mig selv at ikke bruge pengene i starten af måneden, så bruger jeg hele måneden til at overveje det, og hvis der er stadig penge i slutningen køber jeg det… og ved du hvad! det er så fedt at have penge på kontien til sidst i måneden. ingen impulskøb, og penge når ingen andre har det ! yayayaya!

    xx Nanna

  4. Pingback: Kiko: 303 |

Skriv et svar

