Berlin buys #1

Jeg har ikke været aktiv på bloggen den sidste uge… Jeg har nemlig været i Berlin med mine veninder og havde ikke fået nået at planlægge nogle indlæg!!

Vi (jeg) fik shoppet en masse dernede, og jeg købte især bluser. Jeg er rigtig glad for dem alle sammen! 🙂

De første tre er fra Weekday, og de sidste tre fra Zara. Hvad synes I? 🙂

Dette indlæg blev udgivet i New in, Shopping, Tøj og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Berlin buys #1

  1. Lisa siger:

    Haha well you can tell that you love lace, zip-ups and blouses/cardigans! Loving the greyish studded blouse-thing!

    Love, Lisa

  2. Den sorte t-shirt med print er godt nok fed 🙂

    -Julie
    http://www.99dresses.blogspot.com

Skriv et svar

