Zara woolcoat

Jeg fik lige en mail fra Zara, der henviste til oktober-lookbook’en. Det første look er med denne her frakke. Nej, hvor jeg synes den er fin!! 🙂 Hvad synes I?

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration, Kollektioner, Shopping, Tøj, Wantings og tagget . Bogmærk permalinket.

8 svar til Zara woolcoat

  1. the colour of the coat is awesome and looks so cool with these shoes!

    xx, Sabinna and David

  2. stylebylinnea siger:

    sv: tacktack 🙂
    fin kappa!! kram

  3. ANHOLM siger:

    den mail fik jeg også den er ret fed, tror det er farven der virker tiltrækkende for mig 🙂
    besøg min blog her – http://www.aanholm.com

  4. Christina siger:

    Den er rigtig fiin! 🙂

Skriv et svar

