Fredag aften

…Så jeg sådan her ud. Min veninde og jeg skulle til noget privatfest og droppede kulturnatten 🙂

Jeans Cubus, blouse Nudebasics, blazer H&M, necklace Julie Sandlau

Jeg sidder lige og spiser lidt morgenmad før jeg skal på arbejde, og så har jeg rigtig ferie! God søndag til jer alle sammen 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Dagens og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Fredag aften

  1. stylebylinnea siger:

    sv: ja visst är det 🙂 tack

  2. Ida siger:

    Fest er også lidt sjovere end kulturnatten 🙂

Skriv et svar

