New in

Så kom min cardigan fra American Vintage. Den kom med DHL og jeg har kunnet følge den hele vejen fra Lambeth til Heathrow til Gatwick til Aarhus til København til MIG! Det er en af grundene til at jeg godt kan lide, når ens ting bliver shippet med DHL, men også det, at de vil efterlade en seddel, hvis man ikke er hjemme, og så ringer man og aftaler med dem, hvornår de skal komme! Det er altså god service! 🙂 Så pakken blev sendt fra UK, og jeg havde ingen grund til at bekymre mig om told. Der vil jeg gerne bestille fra igen!

Dette indlæg blev udgivet i New in, Onlineshopping, Shopping og tagget , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til New in

  1. stylebylinnea siger:

    sv: tack, ja visst är den fin 🙂

    mysig tröja! kram

  2. sanne siger:

    Ih hvor ser den bare skøn ud……

  3. Ej er vild med den farve!

  4. Pingback: New in – snart |

Skriv et svar

