COS sale

Mid season sale er jo startet eller starter de fleste steder i denne her uge. I dag var det COS, og selvom udvalget ikke er særlig stort, faldt jeg da alligevel over nogle ting, jeg helt sikkert ville have købt, hvis jeg bare kunne bruge mine penge! Det kan jo være, jeg er heldig at finde noget af det i Berlin 🙂

Jeg beklager de lidt “tynde” indlæg for tiden, men jeg har så meget skolearbejde, der skal laves! Hav en dejlig aften og god lille-fredag når I når dertil!

Dette indlæg blev udgivet i Onlineshopping, Shopping, Wantings og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til COS sale

  1. following you back on blogloving! hope you do the same 🙂

  2. withlovewhit siger:

    Love the black & white t-shirt!
    Xoxo Whitney

    http://withlovewhit.com/

Skriv et svar

