American Vintage (ups…)

Jeg blev lidt inspireret af Marias indlæg i går og kom til at klikke denne her viiiildt lækre cardigan fra American Vintage hjem i går på The Outnet. Jeg sparede mere, end jeg betalte, så det er da okay!! Jeg læste meget, meget nøje på told osv., men syntes ikke, det så ud som om, at der ville komme noget ekstra på efter min betaling. Men hvis der er nogen derude, der har handlet derfra før, vil jeg da meget gerne høre fra jer! 🙂
Hvad synes I om den?

Bought this cardigan from American Vintage yesterday at The Outnet.

Dette indlæg blev udgivet i New in, Onlineshopping, Shopping, Tøj og tagget , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til American Vintage (ups…)

  1. cillevonhuth siger:

    Den ligner lidt den, Freja havde på til din fødselsdag i søndags? Men den er skide lækker, det har du ret i 😉

  2. Camilla siger:

    Du har ret (men hendes var fra Red Label)… Men jeg var nødt til at købe den! 🙂

  3. Den er SÅ lækker! Glæder mig til at se den ‘in action’ 😉

  4. Guapizimo siger:

    Den ser rigtig lækker ud, kender ikke så meget til om der kan komme told oven i, men håber bestemt at du slipper!

  5. Pingback: New in |

Skriv et svar

