(Fødsels)dagens

Jeg fylder 18 i dag!! Har haft en skøn dag so far med masser af søde veninder og familie, så det er skønt 🙂 Nu vil jeg bare gerne have et dankort…
Jeg ville lige vise mit nye armbånd, som jeg har fået af min veninde i dag. Er så glad for det! Jeg fik et Olympus Pen af mine forældre og har leget med det en hel del i dag! Jeg skal nok lige lære det lidt at kende, haha 🙂 Håber I alle sammen har en dejlig fredag og får en god weekend!

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Dagens, New in og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

