Et nyt par støvler, tak

Lige p.t. har jeg kun mine cowboystøvler fra Vagabond, som endnu ikke er “defekte”. Sålen i de grå støvler, jeg altid går med, er nemlig blevet revet løs 😦 Så jeg kunne godt tænke mig et nyt par!! Et af dem her ville ikke være helt dårligt…

1. Topshop, £65 2. Topshop, £75 3. Shoe Biz, 800 kr. 4. Matisse, ca. 700 kr. 5. Asos, £60 6. Mentor, 1500 kr.
Dette indlæg blev udgivet i Collager, Sko, Wantings og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Et nyt par støvler, tak

  1. Hi, really nice blog! 🙂
    I would like to ask you if you spent in my blog, there is a giveaway! You can win a kit of 4 OPI nailpolish of the new winter collection “Touring America.” To participate go to this link:
    http://breakfastatkaty.blogspot.com/2011/09/opi-giveaway.html

  2. Monroe Steele siger:

    love the number 1 boots the most

    xo Monroe

    Fashion Steele NYC

  3. GIAA siger:

    I really need to get me some of those!

    http://giaa-fashion.blogspot.com

  4. stylebylinnea siger:

    sv: åh tack så mycket 🙂

Skriv et svar

