Dagens


Top Pull & Bear – cardigan + trousers H&M – watch Regal – ring Topshop

Sådan ser jeg ud i dag. Det ses ikke på billedet, men mine bukser er revnet i knæet, og jeg er på grådens rand! Jeg håber, jeg kan få dem fikset, og ellers er jeg simpelthen nødt til at købe et nyt par, for jeg er blevet så glad for dem! God dag til jer 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Dagens og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Dagens

  1. J'adore blog siger:

    Rigtig fint outfit 🙂

  2. Camilla siger:

    Øv med bukserne, håber du finder et par nye. Ellers et rigtig fedt outfit:-)
    /Camilla

  3. Liz Lizo siger:

    How Rock & Roll is this look, I love it. I need those pants.

    xx
    Liz Lizo
    VOGUED-OUT

Skriv et svar

