Søndagens loppekøb

Selv om jeg, som sagt, selv havde plads på loppemarkedet i søndags, nåede jeg lige at tage en hurtig runde, og med på vejen fik jeg købt denne her skotskternede jakke til en femmer! Den er lidt speciel, men til den pris måtte jeg bare købe den, og så vil jeg se det som en sund udfordring, hvordan jeg skal style den 😉 Hvad synes I?

Dette indlæg blev udgivet i Loppemarkeder, New in, Shopping og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Søndagens loppekøb

  1. SABO SKIRT girls siger:

    This coat is perfect layering for outfits this season. We love it.

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

  2. Maria siger:

    Så fin! Og for et kupp til en femmer 😉

Skriv et svar

