New in

Her er, hvad jeg fik købt i går. Striktrøjen er fra Monki, og den kommer til at blive brugt meget nu, for den er ikke særligt tyk. Alt det andet er fra H&M, og jeg er især glad for bukserne! Jeg synes, (syntetiske) læderbukser er rigtig fede, og detaljen med stoffet i siderne gør dem altså lidt federe og ikke minds mere brugbare, synes jeg i hvert fald! 🙂

Hvad synes I?

Dette indlæg blev udgivet i New in, Shopping, Tøj og tagget , . Bogmærk permalinket.

5 svar til New in

  1. mia siger:

    bukserne er så fede!
    og det samme er strikkene os her til sommer…

  2. Katty siger:

    jeg synes, at du er så coool cammi!
    og dit tøj er bare så lækkert!

  3. Hvordan er bukserne at ha’ på? Har selv overvejet dem. De ser virkelig fede ud på dig!

    MIlana / modeverden.dk

Skriv et svar

