What’s new pussycat?

Eftersom jeg havde tidligt fri i dag og ikke har så meget at lave, holdte jeg lige et lille photoshoot med killingerne og satte en hurtig photostory sammen!! Jeg ved det, jeg ved det… Men er de ikke bare skønne?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til What’s new pussycat?

  1. cillevonhuth siger:

    De er da for nuttede!!! Men LOL, billedet der er der på 1:28. Hvor er det grineren 😀

  2. Camilla siger:

    Haha, det er sgu også min favorit!!

Skriv et svar

