Negle: Goth

Denne her neglelak fra Orly hedder Goth. Jeg er rigtig glad for den, fordi det ikke bare er en sort neglelak, men den har et lille ekstra pift (i form af glimmer), som jeg synes, gør den rigtig fin 🙂

Jeg køber altid mine neglelakker på eBay, fordi man får dem til lige omtrent halvdelen af normalpriserne. Jeg mener, jeg købte denne her neglelak hos sælgeren her, som jeg har købt fra flere gange. Hende kan jeg stærkt anbefale! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Dagens, eBay og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

