Did som eBaying

Det er ikke fordi jeg ligefrem var på “korshalskæde-jagt”, men i hvert fald blev det to korshalskæder jeg købte. Hvad synes I?

Den første halskæde fik jeg hos denne sælger og den anden her.

Om ikke så længe drager jeg mod Hørsholm Loppemarked med min mor; jeg håber virkelig på at finde noget godt i dag!! 🙂 Skal I på nogle loppemarkeder?

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, eBay, New in, Shopping og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Did som eBaying

  1. Julie siger:

    Har også selv været en tur på ebay – glæder mig til at modtage mine køb 🙂

    http://itsmypassions.blogspot.com
    – Kig gerne forbi

  2. Lækre halskæder. Og billige ikke mindst!

    Nope – ingen loppemarkeder til mig i dag. I stedet skal jeg have endevendt mit garderobeskab og fundet ting, jeg kan sælge.

    God søndag og god loppejagt.

  3. Tuva siger:

    Ebay är en helt galen värld!

  4. Michelle siger:

    Jeg synes virkelig de er fine disse to 🙂

  5. Pingback: Dagens |

  6. Pingback: 14-12-2011 | Scent of Fashion

Skriv et svar

