Dagens i sort og hvidt

…og et kedeligt et af slagsen! Jeg er nået til et punkt, hvor jeg virkelig ikke synes, at jeg har noget i mit skab, som jeg gider at have på, så jeg holder mig til mine elskede basic ting, som denne her silkeskjorte fra Zara. Jeg fik den på loppemarked til 30 kr.! 🙂 Jeg har ryddet meget ud i mit skab og håber på at få solgt meget, når jeg skal på loppemarked næste søndag, så jeg kan bruge lidt ekstra penge på tøj i Berlin!!

Om ikke så længe skal jeg til familiefødselsdag, og jeg var på arbejde klokken 5 i morges, så det bliver en stille og rolig lørdag for mig, haha 🙂 Hvad står jeres dag på?

Dette indlæg blev udgivet i Dagens og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Dagens i sort og hvidt

  1. Michelle siger:

    Sådan har jeg det virkelig også for tiden!!
    Men du ser nu fin ud 😀

  2. Camilla siger:

    Tak tak! Godt at vide, jeg ikke er alene 😉

Skriv et svar

