Just bought…

Måske kender nogle af jer Sale by Bloggers, hvor diverse danske bloggere er sammen om at sælge lidt ud. I går købte jeg så nogle neglelakker fra Nubar af RijaH. De fire på første billede og nummer et og tre på andet billede fik jeg for 125 kroner. Det er da ikke så galt 😉 Glæder mig til at modtage dem!

Dette indlæg blev udgivet i New in og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Just bought…

  1. Guapizimo siger:

    Jeg kan godt forstå du endte med at købe de lakke, jeg blev selv fristet, men har så mange i forvejen 😉

  2. Pingback: På neglene: Moodies by Nubar |

Skriv et svar

