Meet Cille

Min veninde Cille startede (på min opfordring) sin egen blog i går. Hun er en deeeejlig pige med en skidegod smag i både musik og mode, så jeg synes, I bør holde øje med hendes blog, Huth’s Mind!

Efter at være startet med at blogge igen er jeg blevet fuldstændig afhængig af Photoshop, og min trial udløb i dag! Nu sidder jeg og venter på at finde ud af om min far kan finde noget til mig, og ellers kan det være, jeg kommer til at købe det, det er bare så dyyyrt… Suk!

Dette indlæg blev udgivet i Off topic. Bogmærk permalinket.

Et svar til Meet Cille

  1. Tak Camilla! Du er dejlig ❤

Skriv et svar

