Dagens loppekøb

Klokken er halv ni, og jeg er lige kommet hjem fra loppemarkedet! Når man vågner tidligt og skal på arbejde klokken 11 kan man lige så godt få noget ud af det 😉 Der var ikke så meget at komme efter i dag, men jeg fandt dog denne her jakke. Den er ret alternativ, men der var noget over den, jeg simpelthen ikke kunne stå for – så den røg med hjem for 80 kroner! Der er både stof og skind i to forskellige farver, og jeg er vild med kombinationen af det. Jeg synes også lidt den har noget baseballjakke over sig, så det er lidt win 😉

Dette indlæg blev udgivet i Loppemarkeder, New in, Trends. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

