Sheer

Noget, jeg ser meget for tiden, er “sheer-tendensen” (dansk?). Jeg synes, det ser rigtig fedt ud, og det er dejligt, at folk vover sig ud i det; jeg tør det ikke rigtigt selv…

Billeder: Stockholm Streetstyle

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration, Trends og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Sheer

  1. michelle siger:

    great inspirations!

  2. Sandra Wall siger:

    God inspiration 🙂 Elsker sthlm streetstyle…

    Kom gerne forbi min blog for mer inspiration, og følg mig på bloglovin 🙂

    sandraawalls.blogspot.com

  3. Marie My siger:

    Ej, jeg er også bare vild med de gennemsigtige nederdele og kjoler. Især den hvide og gule!

    knus, Marie fra http://www.nemesisbabe.blogspot.com

Skriv et svar

