Ida

Min veninde, Ida (glad for at få taget billeder), havde en rigtig fed lædervest (eller læderjakke med afklippede ærmer, om man vil) på i går, som hun stylede på en rigtig god måde, synes jeg!

Dette indlæg blev udgivet i Dagens, Inspiration. Bogmærk permalinket.

4 svar til Ida

  1. nanna siger:

    haha sjov kommentar på min blog syntes jeg. ja alt handler ikke om followers hvis man ser det på den måde, men for mig betyder det fremskridt! hvem kan brokke sig over det 😀

    og tak for at kigge forbi btw! 🙂

  2. Cille siger:

    Hvor ser din veninde dog bare sød ud Camilla!

Skriv et svar

