BERLIN

Forleden skrev jeg i et indlæg, at jeg lige havde bestilt rejse til Berlin.  Til efterårsferien skal mine to veninder og jeg på en 5-dages tur til Berlin, og jeg glæder mig rigtigt, rigtigt meget! Jeg har aldrig været der før, så det bliver spændende. Vi skal bo på Michelberger Hotel, som ser så fedt ud at jeg lige syntes, jeg ville dele nogle billeder!

Hvis der er nogle af jer, der har nogle gode tips (shopping, byliv etc.), må I meget gerne skrive! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Off topic og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til BERLIN

  1. Catherine siger:

    I love Berlin but never had an opportunity to shop there… have fun 🙂 🙂

Skriv et svar

