New in

 

Jeg smuttede lige en tur til det lokale center (høhø) for kort tid siden. Jeg skal til fest på gymnasiet i aften, og syntes ligesom, at jeg manglede noget at tage på. Så det blev til en fin top fra H&M i en farve, jeg skal byde velkommen i mit skab i dag og et par wedges fra S///bar. I H&M har de også de her kortholdere, som er sat ned til en 10’er, så den røg lige med i baljen. Hvad synes I? 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, New in, Shopping, Sko, Tøj og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til New in

  1. Signe siger:

    Älskar topen! Jättesnygg, väldigt väldigt snyggt med rosa i höst 🙂 kram!

  2. Nadine siger:

    fan vad fina grejer!

  3. ITSTIME siger:

    Jeg har også overvejet kortholderne, de er rigtig fine!

Skriv et svar

