New in: Warehouse taske

Jeg har lige købt denne her taske fra Warehouse inde på Asos, da jeg faktisk slet ikke har nogen sort taske og rimelig tit har brug for det! Den er rigtig praktisk i størrelsen, perfekt til skolen osv., så den glæder jeg mig rigtig meget til at få hjem og tage i brug! Og så kostede den kun lige omkring de 300, hvilket jeg synes er ret billigt for en taske! Hvad synes I om den?

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, New in og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til New in: Warehouse taske

  1. ITSTIME siger:

    Den er rigtig fin! – Hvilket jeg jo skal sige, for jeg har en næsten magen til. Min er dog fra Rumænien.

Skriv et svar

