Dagens loppefund

I dag var jeg på Hørsholm Loppemarked, som ligger i gåafstand fra, hvor jeg bor, og det var bare en rigtig god loppedag! Jeg fik købt en Buddhahalskæde til en 20’er, en Zara silkeskjorte til samme pris, en helt ny pailletblazer, som jeg faktisk har cravet virkelig længe, fra InWear til 125 og til sidst en dejlig sort læder-bæltetaske for 30 kroner.

Jeg har lige sagt farvel til nogle overnattende veninder, og så står resten af dagen ellers på afslapning og lektier! Har I været på nogle loppemarkeder i dag? 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Loppemarkeder, New in, Tøj og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Dagens loppefund

  1. ITSTIME siger:

    Den grå skjorte ser rigtig skøn ud!

Skriv et svar

