Nye efterårskøb

Jeg var i København med min veninde Ida i går; vi skulle til Fairtrade Festival, som desværre var lidt skuffende, da der ikke var åbnet så meget endnu! Men det blev da også til en tur på Strøget, hvor jeg fik købt lidt basistøj til efteråret i H&M. Der er jo ikke noget ved at købe mere sommertøj, nu når efteråret allerede er kommet! Anyways, jeg fik købt et stort og dejligt striktubetørklæde og en skjorte – skjorter kan jeg aldrig få for mange af!

I dag tror jeg, at jeg vil prøve at give bloggen en lille makeover, og så skal jeg til en fødselsdag hos min veninde senere – så I får nok også et “dagens” i dag 🙂
Hvad står jeres dag på?

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, New in, Shopping og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

